Sunday, October 5, 2008

Salam Buat Semua Sahabat...


Bersua kembali. Syukur pada Ilahi atas limpahan nikmat yang tidak putus-putus. Sehingga saat ini kita masih bernyawa, bahkan masih dibekalkan iman dan takwa sebagai hidayah sepanjang menjalani liku-liku kehidupan.

Syukran banyak-banyak kepada sahabat-sahabat yang masih setia menziarahi teratak Tomato ni. Walaupun tiada artikel baru yang diterbitkan, namum kesudian kalian meluangkan masa dan menjenguk laman ini amat ana hargai. Ia merupakan kesinambungan ukhuwah yg indah meskipun hanya berlangsung di alam maya. Mudah2an Allah merahmati kalian.

Untuk makluman semua sahabat, pada 25 September 2008 jam 10.00 malam kapal terbang yang ana naik selamat mendarat di KLIA. Penerbangan Egypt Air dari Cairo ke Bombai dan seterusnya ke Kuala Lumpur itu memakan masa lebih 10 jam membelah awan. Sampai saat ini ana merasakan detik-detik setahun yang lalu mengembara di Bumi Anbiyah semacam lintasan mimpi. Terlalu pantas. Seolah-olah baru semalam berlaku. Walaupun begitu, selaut kesyukuran dihamparkan kepada Allah yg mempermudah segala urusan.Segala yg kita alami sudah pasti ia adalah perancangan Yang Maha Esa yang sarata dengan hikmahnya.

Cukup di sini dulu untuk kali ini. InsyaAllah lepas ni Tomato akan berceloteh lagi. Banyak hal yg nak dikongsikan, terutama perkembangan yang berlaku yang ana rasakan semenjak pulang.

Kepada semua sahabat, salam aidilfitri dari Tomato di Selatan tanah air.

0 ulasan: